lørdag 27. november 2010

Ny bolig

Jeg har nå flyttet inn i ny leilighet (min, bare min, MWAAHAHAHAHAH!) på Teisen i Oslo. Jeg brukte flyttebyrå, noe jeg er svært glad for at jeg gjorde siden det er latterlig mye saker og ting man skaffer seg gjennom et (snart) tredve år langt liv. Tunge ting. Som for eksempel 10 kasser med bøker og 3 kasser med DVDer.

Men nå er altså alt båret inn i den nye leiligheten, og jeg er ganske oppstemt. Jeg har ikke fått pakket ut så meget enda, men jeg måtte jo teste det viktiste først; fungerer internettet? Og som dere ser utifra det faktum at jeg skriver dette så er svaret et herlig og rungende "ja"!

Jeg kommer sikkert til å skrive mer etterhvert, ville bare komme med beskjeden om at jeg nå offisielt er blitt Oslo- borger. Legger også ved et flyfoto fra Google Earth:

Home

1 kommentar: