mandag 18. juli 2011

Tilstandsmeme - 5 punkter

Før jeg legger ut en lengre post angående mitt strålende besøk i Stavanger tenkte jeg å legge ut en kort liten meme til glede for gamle og nye lesere da jeg kjeder meg i lunsjen.

1. Hvordan er dagsformen?
Grei, men jeg har vondt i halsen og er dødstrøtt etter kjøreturen i går.

2. Nevn to sanger du har oppdaget i det siste som er bra.
Alt jeg trenger av ukjent artist og Closer av Frida Amundsen.

3. Nevn to serier du følger med på for tiden.
Justified (venter på sesong 3) og Game of Thrones (venter på sesong 2, kommer ikke før fuckings 2012)

4. Skal du noe kult i nærmeste fremtid?
Ja, reiser til Island om to uker og skal på hytta til helgen.

5. Nevn to fine ting du har vært med på hittil i sommer
Sommerfest hos Heidi og, urrrr (det var faen ikke mye annet), begynt å lese A Song of Ice and Fire.

Edit: Jeg leste nettopp Heidi sitt gjesteinnlegg på Hanalovely sin eminente blogg angående kjøp av grusomhetsfrie produkter og føler jeg må pimpe det innlegget. Grusomhet mot dyr er jævlige greier og fryktelig mange idioter (meg inkludert) har nok ikke tenkt godt nok igjennom hva bruk forsøksdyr i kosmetikkbransjen faktisk innebærer av djevelskap. Så les dette innlegget. Hvis du er heldig så vinner du kanskje freebies!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar